Log på

X

Drabantgarden deltog den 7 marts i årets begivenhed “Danmarks Største Værtshus 2026” i Docken, København.

Drabantgarden spillede 4 sæt koncertnumre ved åbning fra kl. 17.00 og gik med på scenen kl. 20.00 og spillede endnu nogle numre passende til en sådan øl-fest.

Der var stor jubel fra publikum og garden spillede da også igen op til sit bedste.