Drabantgarden er nu gået på en velfortjent sommerferie, men er tilbage med ugentlige øveaftener tirsdage kl. 19-21, første gang efter sommerferien den 11. august. I efteråret er planlagt en række arrangementer, herunder et besøg hos Bjuvs Musikorkester i Sverige.
Drabantgarden søger nye medlemmer og du er velkommen til at komme forbi på en øveaften, og høre mere om Drabantgarden i Hillerød.
